Urusan Kenaikan Pangkat ONLINE

Berita TERKINI Dari Semekta

Monday, March 14, 2011

Hasil Temubual Peserta City Run Kota Kinabalu 2011

CITY RUN 2011 " SMK TANDEK BOLEH ! "
Edward Edin-ALK Koperasi [Pelajar]-Kelas 5 Sains Tulen
"Saya berasa amat gembira semasa menyertai larian ini. Walaupun berasa penat, namun ia telah memberi kenangan yang amat manis kepada saya"
Erra Johan- ALK Koperasi [Pelajar]-Kelas 5 Sains Tulen
"Saya berasa sangat bangga & "happy" kerana dipilih untuk menyertai aktiviti ini
Alloyis Jandiwah - 5 Sains Tulen
"Saya berasa gembira kerana diberi peluang untuk menyertai larian ini. Walaupun berasa penat tetapi pengalaman ini amat bermakna bagi saya & rakan-rakan"

Jeffrizon Jinubin- 5 Sains Tulen
"Saya gembira dan bersyukur kerana diberi peluang untuk menyertai larian bandaraya dengan membawa segulung sijil yang berharga untuk masa depan saya"
Siti Afuza Idris-5 Sains Tulen
"Saya berasa sungguh bangga dan teruja dapat menyertai acara ini. Saya juga turut berasa gembira dan letih setelah habis City Run
Elfera Jamson- 5 Sains Tulen
"Saya berasa bangga kerana diberi peluang menyertai aktiviti ini. Walaupun cuma sekejap & berasa penat tetapi saya "enjoy" dan pengalaman yang saya dapat sangat bermakna"

Norallisah Bt. Salleh- 5 Sains Tulen
"Saya berasa bangga dan gembira kerana diberi peluang menyertai City Run 2011. Pengalaman ini amat bermakna dan tidak mungkin saya lupakan"

Sonita Bainsol- 5 Sains Tulen
"Saya berasa teruja dan gembira kerana menyertai acara larian bandaraya merupakan pengalaman pertama saya"

No comments:

Post a Comment